Menu

Blog o wszystkim inaczej

# Zwyczajny a jednak inny

JBL GO – recenzja mobilnego głośnika na każdą kieszeń

zwyczajnyinaczej
Od jakiegoś czasu planowałem zakup głośnika Bluetooth, ale nie bardzo wiedziałem, na który się zdecydować. Najważniejsza była dla mnie poręczność – chciałem móc bez problemu zabrać go wszędzie ze sobą. Duże znaczenie miała też jakość dźwięku i w miarę wytrzymała bateria. Mój wybór padł na mobilny głośnik JBL Go w kolorze soczystej pomarańczy. Jak się sprawdził? Tego dowiecie się w mojej recenzji.
 
P1010006
 

Specyfikacja techniczna mobilnego głośnika JBL Go:

  • moc – 3W,
  • pasmo przenoszenia – 180Hz-20kHz,
  • przetwornik dźwięku – 40mm,
  • wsparcie dla: A2DP V1.2, AVRCP V1.4, HFP V1.6, HSP V1.2
  • stosunek sygnału do szumu – 80dB,
  • akumulator – litowo-polimerowy 3,7V, 600mAh,
  • czas pracy akumulatora – ok. 5 godzin,
  • czas ładowania akumulatora – do 2 godzin,
  • bluetooth 4.1,
  • wymiary: 68,3 x 82,7 x 30,8 (wysokość x szerokość x głębokość)
  • waga: 130 g.
Dodatkowe funkcje urządzenia to eliminacja szumów, wbudowany mikrofon, strumieniowanie bluetooth i możliwość stosowania jako zestaw głośnomówiący.
Za głośnik zapłaciłem 109zł, a do wyboru były różne wersje kolorystyczne – biały, czarny, czerwony, różowy, niebieski, turkusowy, szary i pomarańczowy.
W zestawie sprzedażowym znajdowało się absolutne minimum – wszak to jeden z najtańszych modeli, więc nie można spodziewać się full opcji. Głośnik JBL Go wyposażony jest w pomarańczowy kabel micro USB 2.0 i instrukcję obsługi. 
 
P1010029
 

Jakość wykonania

 
Obudowa głośnika JBL Go wykonana jest z gumowanego tworzywa sztucznego – jedynie maskownica z przodu zrobiona jest z metalu. Dzięki takiej konstrukcji sprzęt świetnie znosi wszelkie przeciwności losu, zwłaszcza w czasie transportu. Obudowa nie rysuje się, nie kruszy i nie odkształca, jest jednak trochę śliska i widać na niej odciski palców. Konstrukcja jest solidna, nie trzeszczy i nie skrzypi.

P10100143

P10100161
 
P10100481
 
P10100561
 
P10100501
 
P10100562

Użytkowanie i obsługa

 
Obsługa głośnika JBL Go jest naprawdę prosta – urządzenie włącza się przyciskiem power, a następnie klika się ikonę bluetooth, aby sparować urządzenia. Wciśnięcie + lub – zmienia głośność. Podczas połączeń głosowych mój głos był nieco zniekształcony, natomiast głos rozmówcy brzmiał wyraźnie. Wbudowany głośnik zbiera dźwięki z otoczenia, dlatego nie należy oddalać się od niego podczas rozmowy.

P10100621
 

Komentarze (4)

Dodaj komentarz
  • superprezent

    Bardzo fajny gadżet. Rzeczywiście nie kosztuje wiele, ale ja i tak wygrałam go w konkursie internetowym :)

  • Gość: [Adam] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dość tani i dobry gadżet , wiadomo że są też głośniki za 700 zł na bluetooth ale, ten całkiem okej jest, jak za te pieniądze i fajnie się sprawdzi na jakieś urodziny albo podobną okazję.
    ___________
    muzyka disco polo

  • kelios

    Świetny wpis muszę przyznać, taki tani głośnik a gra całkiem nieźle co by nie mówić.
    __________
    Al Capone Band

  • Gość: [Kasia] *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kupiłam go ostatnio, całkiem okej gra, ale nie jest to jakaś wysoka klasa trzeba przyznać.
    ___________
    zespoły muzyczne

© Blog o wszystkim inaczej
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci