Menu

Blog o wszystkim inaczej

# Zwyczajny a jednak inny

Wygodne zakupy tu i teraz..wszędzie - twój kantor internetowy!

zwyczajnyinaczej

W sieci robię zakupy od wielu lat, ale dopiero w tym roku odważyłam się skorzystać z oferty jednego ze sklepów zagranicznych. Teraz jestem już właściwie stałą klientką – sami pewnie wiecie, że to, co sprzedają nam w Polsce jest znacznie gorszej jakości, niż to co można kupić za granicą, zwłaszcza jeśli chodzi o kosmetyki i chemię domową. Naprawdę nie ma sensu przepłacać tutaj, jak lepsze produkty są właściwie na wyciągnięcie ręki, a cenowo nie różnią się wiele od tych, które można dostać w naszych drogeriach. Poza tym teraz można bez problemu wymienić nasze złotówki na euro czy inną walutę, dlatego warto skorzystać z takiej możliwości.

rkantor_zwyczajnyinaczej_4

Jeśli o mnie chodzi, to pieniądze zawsze wymieniam właśnie w tym kantorze internetowym. Przede wszystkim skusiło mnie to, że portfel można otworzyć szybko i za darmo – gdzie indziej zwykle pobierają za to opłatę. Kasę mogę wpłacać zarówno przelewem, jak i w oddziale, jak mi wygodniej. Najważniejsze jest jednak to, że na bieżąco można sobie sprawdzić kurs euro – jak w danej chwili nie bardzo mi odpowiada, to czekam aż będzie korzystniejsza cena i wtedy robię przelew. No i nie muszę szukać na innych stronach, jakie są ceny walut, bo tutaj zawsze są najświeższe informacje. Fajna jest też możliwość wymiany z odroczoną płatnością – czasem z tej opcji korzystam, jeśli akurat trochę za bardzo zaszalałam na zakupach.

rkantor_zwyczajnyinaczej_2

Trudno znaleźć lepszy kantor internetowy, zwłaszcza że tutaj można zdobyć punkty, dzięki którym spread jest niższy – to idealne rozwiązanie dla osób, które często robią zakupy w zagranicznych sklepach, czyli dla mnie. Wszystkie operacje potwierdzam kodem sms – czasem korzystam też z natychmiastowych przelewów na e-mail. To bardzo wygodne rozwiązanie, zwłaszcza że działa też w weekendy i święta, a do tego przez całą dobę. Jeśli chodzi o przelewy zagraniczne, to czas oczekiwania na wpłynięcie środków wynosi nie więcej niż godzina i to bez względu na kwotę transakcji. Dla mnie to idealne rozwiązanie, bo w ten sam dzień mam opłacone zamówienie i sklep może je szybciej wysłać. Także jak chcecie robić zakupy na całym świecie, to warto wybrać właśnie ten kantor.

rkantor_zwyczajnyinaczej_3

Komentarze (2)

Dodaj komentarz
  • Gość: [Antoni] 185.30.125.*

    Branża e-commerce z roku na rok rozwija się w zastraszająco szybkim tempie ;) Jest to ogromny plus nie tylko dla przedsiębiorców, ale również dla odbiorców. Dzięki większej konkurencji ceny produktów są lepsze ;)

  • Gość: [pozyczkaplus.pl] *.dynamic.gprs.plus.pl

    Bardzo fajne usprawnienie. Warto korzystać z takich rzeczy, bo są coraz bardziej dostępne

© Blog o wszystkim inaczej
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci